Październik, 2010

Z Witkiem do Brzezin

Niedziela, 31 października 2010 · Komentarze(0)
Kategoria Felt Q900, Szosa
Konopnickiej - Rolnicza - Płaska - Zapolskiej - Śląska - Bławatna - Wełniana - Kotoniarska - Ofiar Terroryzmu 11 Września - Malownicza - Wiączyń Dolny - Eufeminów - Jordanów - Adamów - Małczew - Brzeziny - Witkowice - Gałkówek-Parcela - Gałków Duży - Gałków Mały - Justynów - Andrespol - Wiśniowa Góra - Feliksińska - Jędrzejowska - Tomaszowska - Kotoniarska - Wełniana - Bławatna - Śląska - Zapolskiej - Płaska - Ogniskowa.

Kadencja 84/124.
Max nachylenie podjazdu: 3 st. (6%)
Max nachylenie zjazdu: 5 st. (9%)

Po wczorajszej bardzo udanej wycieczce umówiliśmy się z Witkiem na ponowny wyjazd. Tym razem wcześnie bo o 8.30 nowego czasu wyjechaliśmy w kierunku wschodnim. Jednak nie jechało mi się tak dobrze jak wczoraj, po prostu brakowało świeżości. W drodze powrotnej od Brzezin cały czas wiał silny i przeciwny wiatr, który dodatkowo mnie wykańczał.

Mapka trasy:

Profil trasy:

Do Witka na działkę

Sobota, 30 października 2010 · Komentarze(0)
Kategoria Felt Q900, Szosa
Konopnickiej - Ogniskowa - Zamknięta - Chóralna - Strażacka - Kongresowa - Jutrzenki - Przedświt - Pryncypalna - 3 Maja - Pabianicka - Chocianowicka - Łaskowice - Gorzew - Górka Pabianicka - Petrykozy - Kudrowice - Wola Żytowska - Żytowice - Wygoda Mikołajewska - Wrząca - Bechcice - Prusinowiczki - Prusinowice - Porszewice - Świątniki - Górka Pabianicka - Gorzew - Łaskowice - Chocianowicka - Pabianicka - Łukowa - Ruchliwa - Pryncypalna - Przedświt - Jutrzenki - Kongresowa - Strażacka - Kurczaki - Sternfelda - Ogniskowa.

Kadencja 84/104.
Max nachylenie podjazdu: 7 st. (12%)
Max nachylenie zjazdu: 5 st. (8%)

Wspólna wycieczka z Witkiem w kierunku jego działki w pobliżu Lutomierska. Witek jechał na szosówce (niestety dla mnie) i poprowadził całą trasę. Tempo całkiem niezłe (jak dla mnie), spadło znacznie w drodze powrotnej ze względu na przeciwny wiatr. Poza wiatrem pogoda piękna, słońce prawie cały czas mocno świeciło. Na trasie mnóstwo kolarzy na rowerach szosowych.

Mapka trasy:

Profil trasy:

Ze znajomymi po okolicy

Sobota, 23 października 2010 · Komentarze(0)
Kategoria Felt Q900, Rekreacja
Konopnickiej - Sąsiedzka - Kurczaki - Powtórna - Bałtycka - Zygmunta - Przyjacielska - Jędrzejowska - drogi polne - Przyjacielska - Zygmunta - Bałtycka - Powtórna - Kurczaki - Sąsiedzka - Konopnickiej - Ogniskowa - Płaska - Żmichowskiej - Karola - Śląska - Gojawiczyńskiej - Śląska - Karola - Żmichowskiej - Płaska - Ogniskowa.

Wspólny przejazd ze znajomymi i córkami po naszej stałej trasie. Potem pojechaliśmy z Matysią kawałek odprowadzić znajomych w kierunku ich domu.

Rowerowa "ekipa" - ja robiłem zdjęcie.
Rowerowa "ekipa" © Martinez1975

Z córkami po okolicy

Niedziela, 17 października 2010 · Komentarze(0)
Kategoria Felt Q900, Rekreacja
Konopnickiej - Rolnicza - Jędrzejowska - Przyjacielska - Zygmunta - Bałtycka - Powtórna - Kurczaki - Sąsiedzka - Konopnickiej - Sąsiedzka - Kurczaki - Ideowa - Jędrzejowska - drogi polne - Przyjacielska - Zygmunta - Bałtycka - Powtórna - Kurczaki - Sąsiedzka - Konopnickiej.

Po przyjeździe z maratonu Cyklomaniaka zjadłem obiad i zabrałem córki na przejażdżkę po okolicy. Młodsza Pati nie za bardzo miała ochotę więc po przejechaniu 5 km odprowadziliśmy ją do domu ze starszą Matysią. Następnie razem pojechaliśmy jeszcze kawałek w pobliżu domu.

V Nieoficjalny Maraton CykloManiaka

Niedziela, 17 października 2010 · Komentarze(3)
Kategoria Felt Q900, Szosa, Teren

Kadencja 85/123.
Max nachylenie podjazdu: 10 st. (18%)
Max nachylenie zjazdu: 17 st. (30%)

Informacje o dzisiejszym wyścigu przeczytałem dopiero wczoraj późnym wieczorem na stronie CykloManiaka. Zdecydowałem, że jeśli rano obudzę się w miarę wcześnie oraz pogoda będzie dopisywać to się wybiorę. Ponieważ oba warunki zostały spełnione to nie pozostało mi nic innego jak wyjechać rano w kierunku Łagiewnik. Wyjechałem jednak dość późno i na miejsce zbiórki na mostku na ulicy Skrzydlatej dotarłem dosłownie w ostatniej chwili. Na miejscu spotkałem kilku znajomych, m. in. Ziółka, Windowsa i Marcina. Nie znałem w ogóle trasy, nie uczestniczyłem również w żadnym z wcześniejszych objazdów, wydrukowałem sobie tylko mapkę ze strony. Postanowiłem, że jak się zgubię to wrócę w kierunku startu. Początek (zgodnie z zapowiedziami organizatorów) dość spokojny, prawdziwe ściganie zaczęło się od momentu wjazdu z Okólnej w las. Dość szybko większość zawodników ze stawki mi odjechała i na około 17 km wraz z kilkoma innymi kolarzami zgubiliśmy trasę. Na początku próbowaliśmy zgodnie z mapką jechać dalej, ale potem zdecydowaliśmy się na skrócenie trasy i przejazd w kierunku mety. I tak w miłym towarzystwie dojechaliśmy do celu tylko trochę inną drogą i wariantem krótszym o około 10 km. Na końcu wpisanie się na listę uczestników maratonu w Barze Modrzewiak i powrót do domu. Wyjazd oceniam za super udany, pogoda była świetna, a dodatkowo poznałem kilka nowych fajnych dróg i ścieżek. Na przyszły rok trzeba bardziej popracować nad formą, żeby nie zgubić się tak szybko :-)
Tym wyjazdem przekroczyłem 7.000 km przejechanych na Felt'cie. Wpisane kilometry obejmują również dojazd na maraton i powrót do domu.

Samotnie po okolicy

Niedziela, 10 października 2010 · Komentarze(0)
Kategoria Felt Q900, Szosa, Teren
Konopnickiej - Rolnicza - Ireny - Jędrzejowska - Przyjacielska - drogi polne - Małego Rycerza - Czółenkowa - Kopalniana - Transportowa - Małego Rycerza - drogi polne - Przyjacielska - Jędrzejowska - Tomaszowska - Jędrzejowska - Blocha - Jędrzejowska - Tomaszowska - Kotoniarska - Wełniana - Bławatna - Śląska - Zapolskiej - Płaska - Ogniskowa.

Kadencja 83/128.
Max nachylenie podjazdu: 3 st. (6%)
Max nachylenie zjazdu: 3 st. (6%)

Odprowadziłem córkę do domu i następnie sam pojechałem na krótką wycieczkę po tych samych drogach. Między Jędrzejowską a Przyjacielską ustaliłem sobie pętlę o długości 3,3 km po polnych i lekko piaszczystych drogach. Przejechałem ją w 9 minut i 1 sekundę, będzie mi służyła jako płaska (15 m przewyższenia) terenowa pętla testowa w przyszłości. Potem już asfaltami po Jędrzejowskiej i wewnętrznej drodze PKP, aby dorobić parę kilometrów. Czuję, że siły i ochoty do jazdy już chyba coraz mniej. Cały czas było ciepło chociaż wciąż dość mocno wiało, co dało się odczuć zwłaszcza na odcinkach asfaltowych.

Z Mati po okolicy i ścieżce rowerowej

Niedziela, 10 października 2010 · Komentarze(0)
Kategoria Felt Q900, Rekreacja
Konopnickiej - Sąsiedzka - Kurczaki - Powtórna - Bałtycka - Zygmunta - Przyjacielska - Jędrzejowska - Tomaszowska - Ofiar Terroryzmu 11 Września - Tomaszowska - Przyjacielska - Zygmunta - Bałtycka - Powtórna - Kurczaki - Sąsiedzka - Konopnickiej.

Tym razem pojechałem tylko z Matysią. W większości powtórzyliśmy wczorajszą trasę dokładając tylko przejazd kawałkiem ścieżki rowerowej w kierunku Dell'a i z powrotem. Pogoda dzisiaj również dopisała.

Mati na wycieczce.

Z córkami w pobliżu domu

Sobota, 9 października 2010 · Komentarze(0)
Kategoria Felt Q900, Rekreacja
Konopnickiej - Sąsiedzka - Kurczaki - Powtórna - Bałtycka - Zygmunta - Przyjacielska - Jędrzejowska - Chłodnikowa - Kurczaki - Sąsiedzka - Konopnickiej.

Wspólna wycieczka z córkami Matysią i Patrycją. Tym razem postanowiliśmy pojeździć po okolicznych polnych drogach. Dla Patrycji nie było zbyt łatwo ze względu na koleiny. Bardzo ładna pogoda i słonecznie, chociaż momentami dość mocno wiało.

Łagiewniki i Wzniesienia Łódzkie

Sobota, 2 października 2010 · Komentarze(0)
Kategoria Teren, Szosa, Felt Q900
Konopnickiej - Rolnicza - Płaska - Zapolskiej - Śląska - Kilińskiego - Piłsudskiego - Kopcińskiego - Palki - Strykowska - Wycieczkowa - Skrzydlata - Las Łagiewnicki - Okólna - Żółwiowa - Dobra-Nowiny - Moskule - Okólna - Las Łagiewnicki - Skrzydlata - Wycieczkowa - Strykowska - Palki - Kopcińskiego - Piłsudskiego - Piotrkowska - Pabianicka - Park im. Legionów - Unicka - Tuszyńska - Dachowa - Rzgowska - Warneńczyka - Kominowa - Komorniki - Sternfelda - Ogniskowa.

Kadencja 79/147.
Max nachylenie podjazdu: 12 st. (20%)
Max nachylenie zjazdu: 8 st. (14%)

Wykorzystując pewnie jeden z ostatnich dni w miarę dobrej pogody w tym roku postanowiliśmy z Norbim wybrać się do Łagiewnik i do Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich. Wycieczka bardzo udana, sporo podjazdów i zjazdów. Temperatura jednak niezbyt wysoka, a do tego silny wiatr, więc w lesie jechało się zdecydowanie przyjemniej niż na otwartym terenie. Mimo ostatnich opadów, nie było specjalnie mokro ani błotniście. Na Żółwiowej prace drogowe i niedługo wyleją tam asfalt na dotychczasowych szutrówkach.