Rekreacja

Średnia prędkość:b.d.
Średnio na aktywność:12.99 km

Rodzinny przejazd do szkoły

Poniedziałek, 30 kwietnia 2012 · Komentarze(0)
Kategoria Rekreacja
Konopnickiej - Rolnicza - Płaska - Żmichowskiej - Smolna - Śląska - Kilińskiego - Dąbrowskiego - Łomżyńska - Zarzewska - Suwalska - Przybyszewskiego - Sosnowa - Stocka - Przybyszewskiego - Suwalska - Dąbrowskiego - Lecznicza - Rzgowska - Odyńca - Kilińskiego - Malczewskiego - Niższa - Śląska - Koźmiana - Żmichowskiej - Płaska - Ogniskowa.

Kadencja 52/81.
Max nachylenie podjazdu: 3 st. (6%)
Max nachylenie zjazdu: 3 st. (5%)

Wspólny rodzinny przejazd do szkoły muzycznej, następnie do serwisu rowerowego i na basen.

Inauguracja sezonu 2012 - rodzinny przejazd na "Tęczę"

Sobota, 28 kwietnia 2012 · Komentarze(0)
Kategoria Rekreacja
Konopnickiej - Ogniskowa - Kurczaki - Strażacka - Tuszyńska - Kosynierów Gdyńskich - Pryncypalna - Frycza-Modrzewskiego - Karpacka - Frycza-Modrzewskiego - Pryncypalna - Kosynierów Gdyńskich - świętego Wojciecha - Szumna - Kurczaki - Ogniskowa - Konopnickiej.

Kadencja 52/81.
Max nachylenie podjazdu: 3 st. (6%)
Max nachylenie zjazdu: 3 st. (5%)

Pierwszy wyjazd w roku 2012. Rodzinny przejazd do hali sportowej "Tęcza", gdzie córki mają zajęcia sportowe. w czasie zajęć pokręciłem się troszkę po okolicy.

Rodzinny przejazd po okolicy

Niedziela, 2 października 2011 · Komentarze(0)
Kadencja 50/90.
Max nachylenie podjazdu: 5 st. (9%)
Max nachylenie zjazdu: 5 st. (8%)

Krótki rodzinny przejazd po okolicy. Ostatni wyjazd w sezonie 2011.

Z rodzinką w Łagiewnikach

Niedziela, 25 września 2011 · Komentarze(0)
Konopnickiej - Rolnicza - Płaska - Zapolskiej - Tatrzańska - Milionowa - Śmigłego-Rydza - Kopcińskiego - Palki - Strykowska - Wycieczkowa - Las Łagiewnicki - Wycieczkowa - Strykowska - Palki - Kopcińskiego - Śmigłego-Rydza - Milionowa - Tatrzańska - Zapolskiej - Płaska - Ogniskowa.

Kadencja 64/112.
Max nachylenie podjazdu: 3 st. (5%)
Max nachylenie zjazdu: 4 st. (7%)

Korzystając z pięknej pogody wybraliśmy się rodzinnie do Łagiewnik, tzn. ja pojechałem rowerem, a moje dziewczyny samochodem z 3-ma rowerami na dachu. Na miejscu troszkę pojeździliśmy, poleżeliśmy nad stawem, a potem powrót w ten sam sposób.

Junior-Cup w Łagiewnikach

Sobota, 25 czerwca 2011 · Komentarze(0)

Kadencja 67/98.
Max nachylenie podjazdu: 12 st. (21%)
Max nachylenie zjazdu: 12 st. (21%)

Dzisiejszego dnia odbywały się w Łagiewnikach zawody Junior-Cup organizowane przez Cyklomaniaka. Namówiłem swoje córki do startu, sam pozostając w roli obserwatora. Ponieważ po zawodach chcieliśmy się troszkę pokręcić po Lesie Łagiewnickim na miejsce zawodów pojechałem na rowerze, a moja żona wraz z córkami i 3-ma rowerami na dachu dojechała samochodem. Umówiliśmy się na "kaloryferze". Stamtąd już tylko 2 km na miejsce zawodów. Zrobiłem wspólnie z dziewczynkami rundkę zapoznawczą z trasą, żeby nie było w czasie wyścigu jakichś niespodzianek. Pierwsza startowała Patrycja w kategorii dzieci i zajęła 2-gie miejsce na 5 uczestniczek walcząc dzielnie do samego końca z bólem nogi (dzieci jechały 2 małe okrążenia po około 1 km). Następnie wystartowała Matylda w kategorii młodziczek i okazało się, że jest jedyną uczestniczką w swojej kategorii (przed samym startem wycofała się druga zawodniczka). Startowała razem z chłopakami i przejechała 4 małe okrążenia (chłopcy zdążyli w tym czasie przejechać 5 okrążeń). Następnie jechały kolejno pozostałe kategorie, a ja nie biorąc udziału w zawodach przejechałem się spacerowo po dużej pętli za mastersami. W międzyczasie okazało się, że Mati złapała kapcia w przednim kole i prawdopodobnie uszkodzony jest wentyl, a zapasowej dętki 24" nikt przy sobie nie miał. Po zakończeniu wyścigów nastąpiły dekoracje i wręczenie super (jak na ten rodzaj zawodów) nagród. Za I miejsca wręczane były rowery, a za II i III akcesoria rowerowe i gadżety motoryzacyjne. Mati mimo, iż jechała samodzielnie w swojej kategorii również dostała rower za I miejsce, a Pati za II miejsce sztycę Paco i zaciski tytanowe do kół Agogo. W taki dość nieoczekiwany sposób zostałem zmuszony, aby pojechać na "kaloryfer" po samochód i przyprowadzić go na miejsce startu, aby zapakować tym razem już 4 rowery (3 na samochód i 1 do środka). Schowałem jednak tylko rower Mati do środka samochodu i pojechaliśmy w czwórkę na przejażdżkę po Lesie Łagiewnickim. Szybko jednak złapał nas deszcz, który przeczekaliśmy w okolicznym barze. Potem już tylko dojazd do samochodu i pakowanie pozostałych rowerów dziewczyn na dach, a ja rowerkiem do domu. W ten sposób spędziliśmy cały dzień w Łagiewnikach. Tym wyjazdem przekroczyłem 8.000 km przejechanych na Felt'cie.

Mati na trasie:
Mati na trasie, autor: Lazy Boy © Martinez1975

Ja z Mati na kolejnych kółkach:
Towarzyszę Mati na kolejnych kółkach, autor: Lazy Boy © Martinez1975

Pati na II miejscu podium:
Pati na podium, autor: Lazy Boy © Martinez1975

Mati ze swoją nagrodą:
Mati ze swoją nagrodą, autor: Lazy Boy © Martinez1975

Z Matyldą na urodziny do kolegi

Niedziela, 12 czerwca 2011 · Komentarze(0)
Ogniskowa - Sternfelda - Św. Wojciecha - Rzgowska - Stawy Jana - Paradna - Prosta - Ekonomiczna - Starorudzka - Przestrzenna - Rudzka - Farna - Konna - Ksawerowska - Patriotyczna - Orłowska - Promowa - Akacjowa.

Kadencja 56/78.
Max nachylenie podjazdu: 3 st. (5%)
Max nachylenie zjazdu: 3 st. (6%)

Matylda została zaproszona na urodziny do kolegi, który mieszka na Nowej Gadce. Postanowiliśmy więc, że pojedziemy tam na rowerach. Mieliśmy idealne wyczucie czasu, ponieważ dojechaliśmy dokładnie na umówioną porę.

Świąteczny rodzinny przejazd na cmentarze i na obiad do rodziców

Niedziela, 24 kwietnia 2011 · Komentarze(0)
Kategoria Rekreacja
Konopnickiej - Kurczaki - cmentarz św. Wojciecha - Zamknięta - Chóralna - cmentarz św. Franciszka - Chóralna - Zamknięta - Socjalna - św. Wojciecha - Kosynierów Gdyńskich - św. Wojciecha - Szumna - Kurczaki - Ogniskowa.

Kadencja 51/128.
Max nachylenie podjazdu: 2 st. (4%)
Max nachylenie zjazdu: 3 st. (5%)

Świąteczny rodzinny przejazd na pobliskie cmentarze św. Wojciecha oraz św. Franciszka a także przejazd do rodziców na obiad i powrót do domu. Powrót częściowo w deszczyku, bo niespodziewanie się zachmurzyło i troszkę pokapało.

Rodzinna rekreacja na pobliskich pagórkach

Sobota, 23 kwietnia 2011 · Komentarze(0)
Kategoria Rekreacja
Konopnickiej - Sąsiedzka - Kurczaki - Powtórna - Stare Górki - Bałtycka - Zygmunta - Przyjacielska - Jędrzejowska - Chłodnikowa - Kurczaki - Sąsiedzka - Ogniskowa.

Kadencja 54/82.
Max nachylenie podjazdu: 8 st. (13%)
Max nachylenie zjazdu: 6 st. (10%)

Rekreacyjny przejazd z rodziną po okolicy. Przy okazji odkryliśmy fajne miejsce na Starych Górkach, gdzie można sobie troszkę pojeździć w terenie.

Inauguracja sezonu 2011 - rekordowy wyjazd z córką Matysią

Niedziela, 13 marca 2011 · Komentarze(0)
Kategoria Rekreacja, Felt Q900
Konopnickiej - Kurczaki - Zygmunta - Kolumny - Bronisin - Grodzisko - Kalinko - Kalino - Huta Wiskicka - Bronisin Dworski - Bronisin - Kolumny - Zygmunta - Bałtycka - Powtórna - Kurczaki - Sąsiedzka - Konopnickiej.

Kadencja 60/102.
Max nachylenie podjazdu: 3 st. (5%)
Max nachylenie zjazdu: 3 st. (4%)

Piękna niedzielna pogoda wyciągnęła mnie w końcu w tym roku na rower. Pojechałem razem z moją starszą córką Matysią. Spodziewałem się krótkiego przejazdu, a wyszła całkiem niespodziewanie rekordowa wycieczka dla Mati - prawie dwukrotnie dłuższa niż do tej pory jeździliśmy.

Mati na rowerze:
Mati obok swojego Treka © Martinez1975

Felt w promieniach słońca:
Felt w promieniach marcowego słońca © Martinez1975

Ze znajomymi po okolicy

Sobota, 23 października 2010 · Komentarze(0)
Kategoria Felt Q900, Rekreacja
Konopnickiej - Sąsiedzka - Kurczaki - Powtórna - Bałtycka - Zygmunta - Przyjacielska - Jędrzejowska - drogi polne - Przyjacielska - Zygmunta - Bałtycka - Powtórna - Kurczaki - Sąsiedzka - Konopnickiej - Ogniskowa - Płaska - Żmichowskiej - Karola - Śląska - Gojawiczyńskiej - Śląska - Karola - Żmichowskiej - Płaska - Ogniskowa.

Wspólny przejazd ze znajomymi i córkami po naszej stałej trasie. Potem pojechaliśmy z Matysią kawałek odprowadzić znajomych w kierunku ich domu.

Rowerowa "ekipa" - ja robiłem zdjęcie.