Czerwiec, 2011

Suma kalorii:12001 kcal

Standardowa szosa

Czwartek, 30 czerwca 2011 · Komentarze(0)
Kategoria Felt Q900, Szosa
Konopnickiej - Kurczaki - Zygmunta - Kolumny - Bronisin - Grodzisko - Kalinko - Romanów - Wola Rakowa - Pałczew - Wardzyn - Dalków - Kotliny - Karpin - Borowa - Zielona Góra - Justynów - Nowy Bedoń - Andrespol - Wiśniowa Góra - Feliksińska - Dworcowa - Jędrzejowska - Tomaszowska - Kotoniarska - Wełniana - Bławatna - Śląska - Zapolskiej - Płaska - Ogniskowa - Konopnickiej.

Kadencja 81/106.
Max nachylenie podjazdu: 4 st. (7%)
Max nachylenie zjazdu: 7 st. (12%)

Standardowy przejazd szosowy po stałej trasie. Po drodze wstąpiłem do rodziców na działkę w Kotlinach, gdzie zjadłem kilka pysznych malinek i truskawek przed powrotem do domu. Tym wyjazdem przekroczyłem 9.000 km przejechanych wspólnie z bikestats.

Junior-Cup w Łagiewnikach

Sobota, 25 czerwca 2011 · Komentarze(0)
Konopnickiej - Rolnicza - Płaska - Zapolskiej - Tatrzańska - Milionowa - Śmigłego-Rydza - Kopcińskiego - Palki - Strykowska - Wycieczkowa - Las Łagiewnicki - Wycieczkowa - Strykowska - Palki - Kopcińskiego - Śmigłego-Rydza - Milionowa - Tatrzańska - Zapolskiej - Płaska - Ogniskowa.

Kadencja 67/98.
Max nachylenie podjazdu: 12 st. (21%)
Max nachylenie zjazdu: 12 st. (21%)

Dzisiejszego dnia odbywały się w Łagiewnikach zawody Junior-Cup organizowane przez Cyklomaniaka. Namówiłem swoje córki do startu, sam pozostając w roli obserwatora. Ponieważ po zawodach chcieliśmy się troszkę pokręcić po Lesie Łagiewnickim na miejsce zawodów pojechałem na rowerze, a moja żona wraz z córkami i 3-ma rowerami na dachu dojechała samochodem. Umówiliśmy się na "kaloryferze". Stamtąd już tylko 2 km na miejsce zawodów. Zrobiłem wspólnie z dziewczynkami rundkę zapoznawczą z trasą, żeby nie było w czasie wyścigu jakichś niespodzianek. Pierwsza startowała Patrycja w kategorii dzieci i zajęła 2-gie miejsce na 5 uczestniczek walcząc dzielnie do samego końca z bólem nogi (dzieci jechały 2 małe okrążenia po około 1 km). Następnie wystartowała Matylda w kategorii młodziczek i okazało się, że jest jedyną uczestniczką w swojej kategorii (przed samym startem wycofała się druga zawodniczka). Startowała razem z chłopakami i przejechała 4 małe okrążenia (chłopcy zdążyli w tym czasie przejechać 5 okrążeń). Następnie jechały kolejno pozostałe kategorie, a ja nie biorąc udziału w zawodach przejechałem się spacerowo po dużej pętli za mastersami. W międzyczasie okazało się, że Mati złapała kapcia w przednim kole i prawdopodobnie uszkodzony jest wentyl, a zapasowej dętki 24" nikt przy sobie nie miał. Po zakończeniu wyścigów nastąpiły dekoracje i wręczenie super (jak na ten rodzaj zawodów) nagród. Za I miejsca wręczane były rowery, a za II i III akcesoria rowerowe i gadżety motoryzacyjne. Mati mimo, iż jechała samodzielnie w swojej kategorii również dostała rower za I miejsce, a Pati za II miejsce sztycę Paco i zaciski tytanowe do kół Agogo. W taki dość nieoczekiwany sposób zostałem zmuszony, aby pojechać na "kaloryfer" po samochód i przyprowadzić go na miejsce startu, aby zapakować tym razem już 4 rowery (3 na samochód i 1 do środka). Schowałem jednak tylko rower Mati do środka samochodu i pojechaliśmy w czwórkę na przejażdżkę po Lesie Łagiewnickim. Szybko jednak złapał nas deszcz, który przeczekaliśmy w okolicznym barze. Potem już tylko dojazd do samochodu i pakowanie pozostałych rowerów dziewczyn na dach, a ja rowerkiem do domu. W ten sposób spędziliśmy cały dzień w Łagiewnikach. Tym wyjazdem przekroczyłem 8.000 km przejechanych na Felt'cie.

Mati na trasie:
Mati na trasie, autor: Lazy Boy © Martinez1975

Ja z Mati na kolejnych kółkach:
Towarzyszę Mati na kolejnych kółkach, autor: Lazy Boy © Martinez1975

Pati na II miejscu podium:
Pati na podium, autor: Lazy Boy © Martinez1975

Mati ze swoją nagrodą:
Mati ze swoją nagrodą, autor: Lazy Boy © Martinez1975

Szosowo z małymi zmianami

Poniedziałek, 13 czerwca 2011 · Komentarze(0)
Kategoria Felt Q900, Szosa
Konopnickiej - Kurczaki - Zygmunta - Kolumny - Bronisin - Bronisin Dworski - Stefanów - Kalino - Kalinko - Modlica - Wola Kutowa - Dalków - Kotliny - Karpin - Borowa - Zielona Góra - Justynów - Nowy Bedoń - Andrespol - Wiśniowa Góra - Feliksińska - Dworcowa - Jędrzejowska - Tomaszowska - Kotoniarska - Wełniana - Bławatna - Śląska - Zapolskiej - Płaska - Ogniskowa - Konopnickiej.

Kadencja 83/105.
Max nachylenie podjazdu: 2 st. (4%)
Max nachylenie zjazdu: 3 st. (5%)

Po wczorajszym ciężkim przejeździe trudno było mi się dzisiaj zgarnąć na rower. Ale ponieważ dość nieoczekiwanie nadarzyło się czasowa okazja to trzeba ją było wykorzystać. Zmieniłem troszkę trasę w pierwszej części przejazdu, aby nie było zbyt nudno. Od Dalkowa do domu już standard.

Mapka trasy:

Profil trasy:

Walka z wiatrem

Niedziela, 12 czerwca 2011 · Komentarze(0)
Kategoria Felt Q900, Szosa
Akacjowa - Rafowa - Patriotyczna - Zastawna - Stara Gadka - Guzew - Prawda - Rydzynki - Tuszyn - Żeromin - Rzepki - Czarnocin - Dalków - Wardzyn - Wola Rakowa - Kalino - Stefanów - Bronisin Dworski - Bronisin - Kolumny - Zygmunta - Bałtycka - Powtórna - Kurczaki - Sąsiedzka - Konopnickiej.

Kadencja 56/78.
Max nachylenie podjazdu: 3 st. (5%)
Max nachylenie zjazdu: 3 st. (6%)

Po zostawieniu Mati na imprezie wybrałem się na swój przejazd. Na początku bardzo dobrze mi się jechało i nic nie wskazywało na późniejsze problemy. Jednak od Czarnocina zaczął się masakryczny wmordewind i ciężko było mi utrzymać prędkość powyżej 20 km/h. Od tego czasu dwukrotnie skracałem trasę a i tak dojechałem do domu wykończony.

Mapka trasy (zawiera również przejazd z Mati):

Profil trasy (j.w.)

Z Matyldą na urodziny do kolegi

Niedziela, 12 czerwca 2011 · Komentarze(0)
Ogniskowa - Sternfelda - Św. Wojciecha - Rzgowska - Stawy Jana - Paradna - Prosta - Ekonomiczna - Starorudzka - Przestrzenna - Rudzka - Farna - Konna - Ksawerowska - Patriotyczna - Orłowska - Promowa - Akacjowa.

Kadencja 56/78.
Max nachylenie podjazdu: 3 st. (5%)
Max nachylenie zjazdu: 3 st. (6%)

Matylda została zaproszona na urodziny do kolegi, który mieszka na Nowej Gadce. Postanowiliśmy więc, że pojedziemy tam na rowerach. Mieliśmy idealne wyczucie czasu, ponieważ dojechaliśmy dokładnie na umówioną porę.

Łagiewniki i Malinka

Sobota, 4 czerwca 2011 · Komentarze(0)
Kategoria Felt Q900, Szosa, Teren
Konopnickiej - Rolnicza - Płaska - Zapolskiej - Tatrzańska - Milionowa - Śmigłego-Rydza - Kopcińskiego - Palki - Strykowska - Centralna - Góralska - Skrzydlata - Arturówek - Las Łagiewnicki - Okólna - Żółwiowa - Okólna - Zgierz (Długa - 1 Maja - Piłsudskiego - Piątkowska - Malinka - Piątkowska - Piłsudskiego - 1 Maja - Długa) - Okólna - Wycieczkowa - Strykowska - Palki - Kopcińskiego - Śmigłego-Rydza - Milionowa - Tatrzańska - Zapolskiej - Płaska - Ogniskowa.

Kadencja 78/121.
Max nachylenie podjazdu: 10 st. (17%)
Max nachylenie zjazdu: 8 st. (13%)

Wspólny przejazd z Norbim oraz jego bratem Sebastianem. Umówiliśmy się na Strykowskiej i stamtąd pojechaliśmy pokręcić się troszkę po Łagiewnikach. Tam zdecydowaliśmy, że pojedziemy w kierunku Malinki w Zgierzu, gdzie pokażę chłopakom miejsce i trasę (o ile będę pamiętał) zawodów Family Cup. Dojechaliśmy tam dość szybko, ale na miejscu nie było już za ciekawie. Na całej trasie bardzo dużo piachu i mordercze jak dla nas podjazdy, więc szybko się stamtąd zwinęliśmy. Do domu powrót asfaltem. Średnia wyszła tak niska z powodu bardzo wolnej jazdy oraz prowadzenia roweru w okolicach Malinki.