Szosowy wyjazd do Chodczy i Lubienia Kujawskiego
Niedziela, 27 czerwca 2010
· Komentarze(0)
Działka - Krzewent - Dębniaki - Grodztwo - Kowal - Wilkowiczki - Choceń - Borzymie - Niemojewo - Lubieniec - Chodecz - Chodeczek - Gole - Kaliska - Lubień Kujawski - Stępka - Dziankowo - Gulewo - Józefków - Białotarsk - Górki Pierwsze - Patrowo - Okna - Czarne - Skrzynki - Działka.
Kadencja 83/99.
Strefy tętna: I - 00:10:31, II - 01:52:31, III - 00:38:44.
Podjazdy: dystans - 6.07 km, czas - 00:15:10, śr. pr. - 24.12 km/h, śr. nachylenie podjazdu - 2%, maks. nachylenie podjazdu - 5%.
Zjazdy: dystans - 5.86 km, czas - 00:13:04, śr. pr. - 26.85 km/h, śr. nachylenie zjazdu - 1%, maks. nachylenie zjazdu - 3%.
Niedzielę postanowiłem wykorzystać na przejazd szosowy. Ponieważ od soboty byliśmy już na działce w pobliżu Krzewentu to postanowiłem pojechać do Chodczy (gdzie byłem na pierwszych w życiu koloniach) oraz Lubienia Kujawskiego. Trasa wyszła dość płaska i jechało mi się bardzo dobrze, dopiero od Chodczy życie zaczął mi uprzykrzać średnio sprzyjający wiatr, który od miejscowości Patrowo był już wybitnie niesprzyjający. Zdecydowana większość przejazdu w II strefie tętna, dopiero przy niesprzyjającym wietrze wszedłem w III strefę. Średnia mimo tego dość wysoka jak na mnie.
Mapka trasy:
Profil trasy:
Kadencja 83/99.
Strefy tętna: I - 00:10:31, II - 01:52:31, III - 00:38:44.
Podjazdy: dystans - 6.07 km, czas - 00:15:10, śr. pr. - 24.12 km/h, śr. nachylenie podjazdu - 2%, maks. nachylenie podjazdu - 5%.
Zjazdy: dystans - 5.86 km, czas - 00:13:04, śr. pr. - 26.85 km/h, śr. nachylenie zjazdu - 1%, maks. nachylenie zjazdu - 3%.
Niedzielę postanowiłem wykorzystać na przejazd szosowy. Ponieważ od soboty byliśmy już na działce w pobliżu Krzewentu to postanowiłem pojechać do Chodczy (gdzie byłem na pierwszych w życiu koloniach) oraz Lubienia Kujawskiego. Trasa wyszła dość płaska i jechało mi się bardzo dobrze, dopiero od Chodczy życie zaczął mi uprzykrzać średnio sprzyjający wiatr, który od miejscowości Patrowo był już wybitnie niesprzyjający. Zdecydowana większość przejazdu w II strefie tętna, dopiero przy niesprzyjającym wietrze wszedłem w III strefę. Średnia mimo tego dość wysoka jak na mnie.
Mapka trasy:
Profil trasy: